|
Name of articles
|
Name of authors
|
Name of journal/ conference
|
Year completed
|
K
|
Domestic publication
|
1
|
Nghiên cứu tác động của marketing tại điểm bán đến quyết định mua của người tiêu dùng trong ngành hàng tiêu dùng đóng gói
|
PhD. Đinh Thị Lệ Trâm and colleagues
|
Industry and trade journal, number 9 6/2018 page 274-280
|
2018
|
|
2
|
Quyền lực và quan hệ trong kênh phân trong bối cảnh kinh doanh tại Việt Nam
|
PhD. Đinh Thị Lệ Trâm and colleagues
|
Danang economic and social development journal, 103 6/2018
|
2018
|
|
3
|
Ảnh hưởng của văn hóa đến tinh thần doanh nhân của các Nữ doanh nhân miền Trung- Cách tiếp cận từ văn hóa Hofstede.
|
PhD. Ngo Thi Khue Thu and colleagues
|
Journal of Science and Technology , University of Da Nang
|
4/2017
|
|
4
|
Chính sách marketing quan hệ dựa trên lợi ích: góc nhìn từ cơ sở lý luận
|
Assoc.Prof. Pham Thi Lan Huong, PhD. Ngo Thi Khue Thu
|
European research journal
|
3/2018
|
|
5
|
Tác động của chính sách Marketing quan hệ đến lòng trung thành khách hàng tại các NHTM ở tỉnh Quảng Ngãi
|
Assoc.Prof. Pham Thi Lan Huong, PhD. Ngo Thi Khue Thu
|
Tạp chí Kinh tế và dự báo
|
3/2018
|
|
6
|
Nghiên cứu về sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống của các Nữ doanh nhân khu vực miền Trung.
|
PhD. Ngo Thi Khue Thu
|
Tạp chí Khoa học thương mại
|
7/2018
|
|
7
|
Nghiên cứu tài sản thương hiệu định hướng khách hàng cho các thương hiệu nước uống đóng chai trên thị trường Đà nẵng
|
Assoc.Prof. Pham Thi Lan Huong
MBA Truong Dinh Quoc Bao
|
Tạp chí khoa học và công nghệ Đại học Đà Nẵng, số 2(123),
|
2/2018
|
|
8
|
Định vị thuộc tính địa phương dựa trên chỉ số thành phần của chỉ số năng lực cạnh tranh cấp Tỉnh (PCI): Hàm ý đối với Thành phố Đà Nẵng.
|
Assoc.Prof. Le Van Huy
|
Tạp chí Kinh tế và Quản lý. Số: 25. Trang: 35-41. Năm 2018.
|
2018
|
|
9
|
Đánh giá chất lượng dịch vụ website ngân hàng: thực tiễn đối với website ngân hàng Đông Á.
|
Assoc.Prof. Le Van Huy
|
Tạp chí Khoa học Công nghệ ĐHĐN. Số: 4(125).2018. Trang: 51. Năm 2018.
|
|
|
10
|
Mối quan hệ giữa các yếu tố cấu thành tài sản thương hiệu điểm đến: Trường hợp thành phố Hội An, Việt Nam.
|
Assoc.Prof. Le Van Huy and colleagues
|
Tạp chí Kinh tế và Phát triển. Số: 249. Trang: 61-71. Năm 2018.
|
|
|
11
|
Các nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng chính phủ điện tử của người dân tại thành phố Đà Nẵng.
|
Assoc.Prof. Le Van Huy and colleagues
|
Tạp chí Khoa học Công nghệ ĐHĐN. Số: 2(123).2018. Trang: 51. Năm 2018
|
|
|
12
|
Khám phá các thành phần tạo nên chất lượng dịch vụ website trong lĩnh vực khách sạn.
|
Assoc.Prof. Le Van Huy and colleagues
|
Tạp chí Khoa học Công nghệ ĐHĐN. Số: Số 8(117).2017. Trang: 98. Năm 2017
|
|
|
International publication
|
1
|
Marketing practices in small and medium sized enterprises (SMEs): The case of Vietnam
|
Assoc.Prof. Pham Thi Lan Huong
|
International Journal of Commerce and Management Research, Volume 3, Issue 10
|
10/2017
|
|
2
|
An exploratory study of the perception of
co-creation experience in the tourism
industry: a case study in Danang city, Vietnam
|
Lan-Huong Thi Pham, University of Economics- The University of Danang.
Bao Quoc Truong-Dinh, University of Economics-The University of Danang.
|
Academy of Marketing Studies Journal
|
Volume 22, Issue 3, 2018
|
|
3
|
Technology Readiness and Customer satisfaction in luxury hotels: A case study of Vietnam.
|
Authors: Long Pham; Pham Thi Hoan Nguyen; Le Van Huy; Donna Luse.
|
International Journal of Entrepreneurship (SCOPUS). No: 22. Year 2018
|
2/2018
|
|
4
|
The Impact of Website Service Quality on Customer Trust and Purchase Intentions in the Hotel: Theoretical Approach.
|
Authors: Nguyen Huu Thai Thinh; Le Van Huy; Nguyen Truong Son.
|
International Journal of Applied Business and Economic Research (SCOPUS). No: 15 (23). Pages: 479-498.
|
9/2017
|
|
5
|
The Development and Measurement of a Customer Satisfaction Index (E-CSI) in Electronic Banking: An Application ot the Central Vietnam Region.
|
Authors: Le Van Huy; Pham Long; Aidan O'Connr; Pham Tuyen.
|
International Journal of Strategic Decision Sciences (ABDC). No: 8(3). Pages: 45-58. Year 2017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Domestic conference
|
1
|
Tiếp cận lý thuyết cụm công nghiệp vào làng nghề truyền thống đá mỹ nghệ Non Nước,
|
Assoc.Prof. Pham Thi Lan Huong
|
COMB
|
12/2017
|
|
2
|
Sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống của các nữ doanh nhân tại Việt Nam: Cơ sở lý thuyết và mô hình nghiên cứu
|
PhD Ngo Thi Khue Thu
|
COMB
|
12/2017
|
ISBN:978-604-84-2715-3
|
3
|
Đo lường tài sản thương hiệu định hướng khách hàng: Ứng dụng cho sản phẩm nước uống đóng chai tại thị trường Đà Nẵng
|
Assoc.Prof. Pham Thi Lan Huong, MBA Truong Dinh Quoc Bao, PhD student. Truong Thi Van Anh
|
Hội thảo Quốc gia Marketing tại Việt Nam từ Lý thuyết đến thực tiễn
|
6/2017
|
978-604-65-3031-2
|
4
|
Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng mối quan hệ giữa các Khu công nghiệp thuộc Vùng kinh tế trọng điểm Miền Trung. Tác giả: Đường Thị Liên Hà, Võ Quang Trí. Kỷ yếu Hội thảo quốc gia Khoa học & Quản trị (COMB2017).
|
PhD Vo Quang Tri, PhD Duong Thi Lien Ha
|
COMB-2017
|
|
ISBN:978-604-84-2715-3
|
|
|
|
|
|
|
International conference
|
1
|
An Exploratory Study of The Perception of Co-Creation Experience in The Tourism Industry: A Case Study in Danang City, Vietnam
|
PGS. Phạm Thị Lan Hương, ThS Trương Đình Quốc Bảo
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
2
|
City Branding Through Online Travel Information Search: Cases of Culture-led Cities in Vietnam
|
NCS. ThS Trương Thị Vân Anh
|
Hội thảo Quốc tế châu Á về Nghiên cứu Kinh doanh và Kinh tế (ACBES) 2018
|
9/2018
|
|
3
|
Cultural Tourism and City Branding in a Digital Era: A Search Pattern Analysis of Three Tourist Cities in Central Vietnam
|
PGS. Phạm Thị Lan Hương, NCS.ThS Trương Thị Vân Anh
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
4
|
The Formation of Facebook Wellbeing: The Perspectives of
Self-disclosure, Social Support, Stress, Loneliness and Fear
of Missing Out
|
ThS. Chu Mỹ Giang , ThS Nguyễn Phương Thảo
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
5
|
Who Are More Responding to Marketing on Social Media?
A Motivation-Based Segmentation of Facebook Users in
Vietnam
|
NCS. ThS Phan Thị Phú Quyến
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
6
|
Factors Affecting Online Purchase Intention on Facebook:
The Role of Online Customer Experience
|
TS. Ngô Thị Khuê Thư, ThS Nguyễn Phương Thảo
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
7
|
An Exploration of Gender Differences in The Use of Social
Networking Sites and Recommendation for Online
Advertising – The Case of FacebookAn Exploration of Gender Differences in The Use of Social
Networking Sites and Recommendation for Online
Advertising – The Case of Facebook
|
ThS. Nguyen Cao Lien Phuoc
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
8
|
Role of Perceived Risk in Determining Consumer
Acceptance of Mobile Payment: An Empirical Study in
Vietnam
|
ThS. Trần Thị Phương Hà
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
9
|
Examining Factors Affecting Online Review Helpfulness in
The Context of Vietnam: The Role of Review Characteristic
|
TS. Đinh Thị Lệ Trâm, ThS. Chu Mỹ Giang
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
10
|
Ethical Consumption in Vietnam – Do Moral Philosophy,
Values and Demographics Differences Matter? A Research
Proposal
|
ThS. Trần Thị Phương Hà
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
11
|
The Role Of Animosity on Purchasing Foreign-Made
Products: Evidence in The Relationship between Vietnam
And China
|
ThS Nguyễn Phương Thảo, NCS.ThS Nguyễn Thị Vân Anh
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
12
|
A Comparison of Effects of Consumer Perception of CSR
Activities and Technology Acceptance on Intention to Adopt
Mobile Banking: Evidence in Vietnam and South Korea
|
ThS Nguyễn Phương Thảo, NCS.ThS Nguyễn Thị Vân Anh
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
13
|
The Impact of Eco-Labelling on Green Purchase Intention of
Vietnamese’s Consumers: A Conceptual Framework
|
TS. Ngô Thị Khuê Thư
|
International Conference - Marketing in the Connected Age, MICA
|
10/2018
|
|
14
|
Theoretical model of hotel website service quality.
|
Authors: Nguyễn Hữu Thái Thịnh, Lê Văn Huy.
|
15th APacCHRIE conference (The Future of Hospitality and Tourism: Opportunities & Challenges). No: ISBN: 9786027352827. Pages: 141-158.
|
2017.
|
|
15
|
Determinants of Relationship quality in the context of the Industrial Zones in the Central Vietnam Key Economic Region.
|
Duong Thi Lien Ha, Vo Quang Tri.
|
Proceeding of International Conference For Young Researchers In Economics And Business, Pages: 389-397. Year 2017.
|
2017
|
|