DHKT

Khoa Marketing

Giới thiệu

Đào tạo

Khoa học

Hợp tác

Sinh viên

Tin tức - Sự kiệnThông báoLiên hệHội thảo khoa học

Tài nguyên

Chương trình Thực tập sinh Digital Marketing

25/05/2016


Bản tin tuyển dụng ở trang dưới đây có dành cho bạn?

Tất nhiên, nó không phải dành cho bạn – một sinh viên năm cuối hoặc mới ra trường, vì đây là thông tuyển dụng cho vị trí Digital Marketing Manager với hơn 3 năm kinh nghiệm


Nhưng,... nếu sau 3-6 tháng thực tập ở Kyanon Digital bạn sẽ tự tin ứng tuyển vào vị trí đó?

Và bạn có niềm tin mãnh liệt vào năng lực, ý chí và đam mê của mình để biến ước mơ của mình thành hiện thực;

Bạn có cơ hội để được làm việc cùng những con người năng động, sáng tạo và kinh nghiệm trong lĩnh vực

Bạn có cơ hội trở thành nhân viên chính thức của công ty với mức đãi ngộ xứng đáng cho năng lực và đóng góp của mình

 

Vậy thì, hãy liên lạc với chúng tôi để tham gia  

 

Chương trình

Thực tập sinh Digital Marketing

 

 

Email: thao.nguyen@kyanon.digital

Mobile: 0128 254 7771

Website: http://kyanon.digital/

Fanpage: https://www.facebook.com/kyanon.digital

Địa điểm: Tầng 3, tòa nhà Danabook, 76 Bạch Đằng, Đà Nẵng

 

Vài yêu cầu nhỏ:

-      Tiếng Anh tốt 

-      Có kiến thức cơ bản về Digital Marketing

-      Có máy tính xách tay


 


Responsibilities:

  Responsible for planning, development and implementation of digital marketing strategies, media plan, budget and ROI to achieve sales target through Internet marketing initiatives.

  Implementation of activities and market research programs on digital channels (SEM, online and mobile ads networks, email, SMS, onsite, SEO, social media channels, PR…)

  Managing large budgets ($30k+) on regional scale. 

  Develop effective measurement tools for digital marketing operation that requires advanced web analytics knowledge (Google Analytics, GTM, etc.)

  Establish and maintain relationships with partners, the media, service providers who involved in the digital marketing activities

  Coaching and training of employees under their charge.

  Develop and measure key metrics for the business including user acquisition, conversion and engagement rates, buyer satisfaction and renewal rates.

  Oversee and direct the efforts of the marketing teams in all active markets that Kyanon Digital operates.

 

Requirements:

  At least 3-5 years of executive and management experience in Internet marketing, ideally in e-Commerce, start-up or corporate environments are both welcome.

  Prior Internet marketing director or manager experience and a regional working history are desired

  Track record of building innovative, creative, and collaborative teams with desire to lead from a strategic and tactical perspective in sales pushing of day-to-day company operations.

  Strong undergraduate and/or graduate academic credentials preferred.

  English - upper-intermediate or advanced.

REQUIRED SKILLS

  Exceptional English usage with market research and marketing strategy-planning strengths are the must.

  Mastering Internet marketing and ROI management & BI tools is required, i.e. Google Analytics, Google Adword, Facebook ads, DoubleClick…

  Excellent leadership, negotiation, management, problem solving, creative and interpersonal skills.

  Excellent presentation, verbal, and written skills, and the ability to represent the company professionally both internally and externally.

  Self-motivated and willing to work in a non-corporate/start-up environment at regional scale, which may require much travel