DHKT

E-COM CHAMPIONS LEAGUE SEASON 3

E-COM CHAMPIONS LEAGUE SEASON 3
The football tournament E-COM CHAMPIONS LEAGUE has come to an end. Excellent teams have hosted championships. Men's and women's top scorers also appeared. And, another football season has been excellently successful.
Sincere thanks to everyone who supported and accompanied the Faculty of E-commerce during the last football season. The success of the third season is the premise to organize the next season. Thank you very much everyone.
For now, let's look back at the exciting and unforgettable moments in the E-COM CHAMPIONS LEAGUE SEASON 3 season! Everyone look in the beautiful frames, if there is a shadow of yourself in it!

 

Có thể là hình ảnh về đang đứngCó thể là hình ảnh về 8 người, mọi người đang đứng và ngoài trờiCó thể là hình ảnh về 6 người và mọi người đang đứngCó thể là hình ảnh về 5 người, mọi người đang đứng và văn bản cho biết 'b ECOM'Có thể là hình ảnh về 15 người, mọi người đang đứng và ngoài trờiCó thể là hình ảnh về 8 người và mọi người đang đứngCó thể là hình ảnh về 3 người, mọi người đang đứng, mọi người đang chơi bóng bầu dục, quả bóng, cỏ và văn bản cho biết 'SB 46K29.1'Có thể là hình ảnh về 1 người, đang đứng, đang chơi bóng bầu dục, quả bóng và cỏCó thể là hình ảnh về 3 người, mọi người đang đứng, mọi người đang chơi thể thao và quả bóng


PARTNERS